7 Temmuz 2013 Pazar

#Vizyona Girecekler 1

Ateşi Yakalamak ( Açlık Oyunları #2 )


Evet kitabını henüz okudum ve çok çok çok beğendim. Film kasım ayında vizyona girecek.Çoğu insanın dediği gibi 1.kitabın filmi de güzel ancak olaylar çabuk geçtiği için kitaba göre daha az heyecan veriyo bana.Kafamda canlandırmayı seviyorum bi de. Ama yine de bu film çok güzel olucak bence.




En beğendiğim kısım gelinliklerin anlatıldığı kısımdı zaten.Ah Katniss :)




Kitabın sonunu çok beğendim iyi bitmiş sıradan bi açlık oyunları gibi değil de farklı bitmesi çok güzel olmuş.Bi de sonu insanı merakta bırakıyo. : ( Hemen 3. kitaba başlamalıyım.....Bu arada atlamadan geçmeyeyim Gale'ın tarafındayım :))




Haymitch'in bahsetmekten -doğal olarak-kaçındığı 
İkinci Çeyrek Asır Oyunları'na da bu kitapta yer verilmiş. 
Ve sanırım Haymitch'in galibiyeti biraz şans eseri olmuş :) 

Yapılmış kısa filmlerden bi kaç sahne :) Ama başka bir kısa filmdeki Finnick ile buradaki genç Haymitch'in aynı olması biraz garip olmuş doğrusu :)




 Maysilee
     & 
Haymitch










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder