17 Temmuz 2013 Çarşamba

#Ayraçlar 2

 Bu seferki ayraçları PhotoScape'te kendim yaptım :) 
Gerçi çok özgün bi şey olmadı tabiki :) Alacakaranlığın 
kendi yazı tipini kullandım yine kitaptaki resimlerden                     
faydalandım. Parlak kartona çıktı aldım. Vee 
arkadaşıma hediye  ettim. :)                                                                        



 Aslında olay tam olarak şöyle gelişti. Ben yine kendi 

başıma başarısız ayraç yapma girişimlerinden birisiyle 
daha uğraşırken aklıma bu fikir geldi. Arkadaşım 
inanılmaz Alacakaranlık hayranıydı. Mesaj attım sende 
var mı böyle ayraç diye. O da, yok ya hiç bi yerde denk 
gelmedi,dedi. Oo süper :) Sonra neden diye sordu. Ben 
de sürprizi kaçmasın diye bi çocukta gördüm sen 
seviyosun ya sende de var mı diye merak ettim dedim. 
Ufacık bi yalancık oldu evet. Kız tanışmam lazım o 
çocukla deyince ne uydurcağımı şaşırdım :D 
Otobüsteydi deyiverdim. Tatlı mı dedi. Iyyy iğrenç dedim. Evet hayali çocuğa bi teşekkür ve özür borçluyum :D Tabi bunlar diğerlerine 
nazaran biraz daha güzel oldu ama tabiki bi yamukluk 
olmazsa olmaz. Kenarları az biraz yamuk oldu. 
Çok sevindi kenarlarını da babasına düzelttiricekti. 
Kullanıyo mudur acaba ? o.O :)



                         





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder