18 Temmuz 2013 Perşembe

Az Biraz Nostalji

Şirinlerle ilgili gönderi paylaşınca bi özledim eskiyi. Yani ne bileyim. Artık eski çizgi filmler yok. Yerini yenileri aldı. Bilgisayar oyunları var. Yani gerçekten eskiden çok farklıydı mesela ben saklambaçta ebe olmaya bile razı olurdum o zamana dönebilsek.Annem akşam ezanından önce eve çağırsa falan. Yani şimdi sosyal paylaşım siteleri var,sanal arkadaşlıklar var -sanal arkadaşlara lafım yok bazıları yanındakilerden daha yakın olabiliyo sana-internette aile oluyosun falan. Giysi giydirme oyunları var kuzenim oynuyo mesela araba yarışları var. Ben Barbie bebeklerime kıyafet dikmeye çalışırdım farklı kumaşlardan ne bileyim saçını tarardım taraklarım onlara büyük gelirdi tabi. Oyuncak pembe bi polis arabam vardı cok severdim. Barbie'leri içine koyar gezdirirdim. :) En fazla tetrisimiz vardı. Bilemedin aterimiz. 

Televizyondaki filmlerimiz şimdikilere taş çıkarırdı mesela. Tom ve Jerrymiz vardı. Tom Jerry'i yiyemesin diye dualar ederdik. Buggs Bunnymiz vardı. Sam'e ya da Duffy Duck'a, havucundan bi ısırık alıp," ıııı nası gidiyor cınım"demesine gülerdik. Taş devri,jetgiller... Tweety,tazmanya canavarı... Redkiti özledik...Scooby Doo. <3 Düldül'ü,Rintintin'i, Daltonları...Pembe Panterin müziğini duymayı...Tolga Abi vardı,Hügo...Winnie The Pooh...Ninja Kaplumbağalar vardı mesela.Şimdi de var ama tutar mı orjinalinin yerini. Temel Reis'in Kabasakalı yendiğini görünce havaya girerdik mesela.Aile robotumuz vardı bi de...Evet Babür. :) Sevimli hayalet Casper...Tutankamon,Barney, Alf, 101 Dalmaçyalı...:)
Atom karınca,Heidi.
Roodrunner,Şirinler,
Pokemon, Maymun Çarli,
Teletabiler, Bayblade,
Ağaçkakan Woody, Sonic,
Roboroach, Speedy Gonzales,
Marsupilami, Dinozor Denver,
Vikingler, Gufiler,
Müfettiş Gadget, Hethcliff,
Pinokyo,Ayı Yogi, 
Casper,Duck Tales,
Nils ve Uçan Kaz,
Değerli, Pepe Le Pew, 













Afacan Dennis,Aslan Kral,
Habil ile Kabil, Kaptan Mağara Adamı,
Mickey Mouse,Tarçın ve Arkadaşları...
Alaaddin'in Sihirli Lambası...Sinbad...
Pingu,Laff A Lympics,
Kedi Billy, Billy ve Buddy,
Ay Savaşçısı,Tinny Toon,
Hilly Billy Ailesi,Pinky ve Brain,
Garfield,Afacan Dennis,
Augie Doggie,Nasreddin Hoca,
Top Cat,Kimba


Bi türlü 8 yaşını bitirip 9'a basamayan Cedric...
Beyaz büyük bi horoz vardı,onun gözlük takan sarı bi civciv oğlu vardı.Foghorn Leghorn .Sonra bi tane ormanda yasayan bi kabile vardı. Şamanları siyah bi pantere dönüşebiliyodu. Ana karakterse küçük bi oğlan çocuğuydu.Bunun da yine adını unuttum tabi.
Ya bi de mavi bi koala mı ne öyle bi yaratık vardı. Sahilde bi kızla beraber yaşıyolardı. Dans ediyolardı hep falan. O da çok iyiydi. Heh Lilo ve Stiç.

Ağzını burnunu bi oynatıp sihir yapabilen Bücür Cadı Zeliş vardı. Tamam çok sevmezdim ama vardı işte. :)

Bazılarını unutmuşum bile araştırınca aklıma geldi.Çoğunu da kafamda canlandırabiliyorum ama adları bi türlü...Gelmiyo...Daha niceleri...

En güzeli de bitti sanınca, aslanın kükreyip yeni bi bölümün başlamasıydı. :)

Kıvırcık saçlı ressam amca vardı.Oz büyücümüz vardı. :)

Sürpriz yumurtalar vardı mesela. Koleksiyonu vardır hepimizin. Cipslerden çıkan çıkartmalarımız vardı. Yumiyumlar vardı.Ne bileyim...Güzeldi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder