18 Temmuz 2013 Perşembe

#Ne Okuyorum 2

Ürperti 
( Mercy Falls Kurtları #1 )

Aslında çok uzun zaman önce bu kitabı okudum. (Bloğum yokken de böyle sanki bloğa koycakmış havasında resim çekmeyi severdim :) ) Taa o zamandan beri 2. kitabının çıkmasını bekliyorum ama yok...  Düşün yani 2010'da basılmış elimdeki kitap. İngilizce oku deseniz...Pek becerebildiğim söylenemez. Ben de ne yapayım ingilizcesini okuyup bloğunda yorumlayanların yazdıklarıyla yetiniyorum. Ama olmaz ki öyle güzel bi yerde bitti ki... Mutlaka okunmalıydı bu kitap ve Turkuvaz Yayınevi mutlaka çıkarmalıydı devamını. Olmadı bu hiç.



Kitapta altını çizdiğim sözlerden bazıları :
  • Kendimi otobüsünün gelmesine bir saat kalan biri gibi hissediyorum; önemli bir şey yapmak için zamanın yoktur hani ama oturup beklemek için de çok uzun bir zamanın vardır.
  • Umut soğuktan daha çok acıtıyordu canımı.
  • Bir şarkısın,küçük bir çocukken işitip tekrar duyana kadar unuttuğum.
  • Ama içimde sadece bembeyaz bir gürültü vardı,hiçliğin o hissiz uğultusu.



    Serinin Diğer Kitapları :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder