21 Temmuz 2013 Pazar

# Ne Okuyorum 3

Pucca Günlük #1-#2-#3


Pucca serisini bilmeyen çok azdır sanırım. Dizüstü Edebiyat'ın çok okunanlarından. :) Bildiğimiz üzere Pucca, bu işe eski sevgilisinden intikam almak için açtığı blogla başladı. Daha sonra kitap çıkardı ve çok sattı. Pucca'nın gerçek adının Selen Işık ya da Pınar Yıldırım olduğunu söyleyen siteler var. Bazı yerlerde Pınar Selen Işık yazıyor. Ama Zodyaklı olarak bahsettiği kardeşi İnternette Merve Işık olarak kayıtlı. Yani bu da,Yıldırım soyadı tezini çürütüyor. Bu arada değinmeden geçmeyeyim hem Pucca hem Zodyaklı çok güzel kızlar. Bir de kitapta bahsi geçen Ceri'yi tanıyoruz.Ömür Özdemir.Ancak Pekmez,Erik ve Ankaralı'yı çok merak ediyoruz.
1.Kitap : Küçük Aptalın Büyük Dünyası :Burada,Ankaralı'yle ayrılığıyla giriş yapılmış. Sonra devreye Pekmez,Erik giriyo. Daha neleeer neler. :)
2.Kitap : Ve Geri Kalan Her Şey : Ceriyle tanışıyor Pucca burda ve sonu gerçekten güzel bitiyor.
3.Kitap : Allah Beni Böyle Yaratmış : Ankaralıyla geçirdiği zamanları ayrıntılarıyla anlatmış Pucca.Yine yer yer güldürüp yer yer ağlatmış tabii.
Pucca yazdığı 3 kitapla çok güldürdü,çok duygulandırdı. Şimdi hepimiz 4. kitabı bekliyoruz. :)

Kitapta altını çizdiğim sözlerden bazıları : 

Küçük Aptalın Büyük Dünyası :
  • Bir kere sağdığım,birini sevdiğim zaman Terrier cinsi köpek gibi oluyorum...
  • Bu kıskançlık,böyle midem şırıngayla hava dolduruyorlarmış gibi bir his yaratıyor.
  • Kıskançlık çok kötü bir şey,ama kaburga kemiklerimin içinde saklamak istiyorum onu.

Ve Geri Kalan Her Şey :
  • Zaten hiçbirinin de soyadı bana yakışmıyordu...
  • İkimizin adı bir cümlede geçmediğinden beri,ilgimi çekmiyor kimin ne söylediği.
  • Unutmak zaten başlı başına kendi içinde çelişen bir eylem... Unut diyor önce,sonra unut-ma diyor,önce unuttuklarını sonra tekrar hatırlatıyor emir vererek üstelik.Ardından da unut-mak diyor.
  • Aşk acısı çekmekten daha beter bir şey varsa o da hissizlik...
  • Paspasın altında unuttuğun anahtarım,beni ararken hep üstüme basıyorsun.
  • Güven,kendinde olmayan şeye ihtiyaç sanırım.
  • Sen benim hayatımsın ve hayat çekilmezdir.
Allah Beni Böyle Yaratmış
  • Seninle ilk tanıştığımızda iyiliğine inanmıyordum,ayrıldığımızda ise kötülüğüne.Şimdi,sanki seninle büyümemiş,onca şeyi yaşamamış,hatta hiç tanışmamış gibiyim.
  • İşte bir insana işkence etmenin en kötü yolu.Bir şey der gibi yapıp sonrasında "neyse boşver"dediğiniz an karşı taraf onu öğrenmek için çıldırır ve yapmadığı şey kalmayacaktır.
  • Kıskançlık insanın kendine acı çektirme zevkidir.
  • Bir insanı rezil hale getiren tek şey umut,acı çektiriyor gereksiz yere sonu güzelliğe gitse bile o kadar yıpranıyorsun ki güzelliği fark edecek yerin kalmıyor.
  • "Döndüm gecenin karasına.Artık kimse kıramaz beni. O kül gibi o deniz o sessiz kız.Kayıp bir sandala binip gitti...



  

8 yorum:

  1. puccanin gercek adi selen pinar isik degil seleni var mi bilmiyorum ama asil adi pinar yildirim.ciciannesinin ve erkekkardesinin facebook profillerine gereksiz bi sekilde ulastim ve bu bilgiyomi dogrular fotolar gordum milliyet 2012 mayis haberine gore de zodyaklinin adi merve yildirim facebooku isik soyadiyla acmak zor degil sonucta. adini farkli soyleyip gizleyen bir yazar bence samimi degildir bir de o isim icin roportajlar yapti peeeh hic aciklamayip pucca olarak kalsa samimi gelebilirdi simdi okuyup da huzunlendigim seyler de mi yalan die sorguluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemli olarak kalması kendisi için de bizim için de hoş olurdu haklı olabilirsin. Çünkü fazlaca özeline inmiş çoğu kısımda ve okuyucu için de ara sıra gizem iyidir. Tabi insan yine de bir yerde merak ediyor gerçek kimliğini. :) Bu arada ben kesin bir bilgi sahibi değildim internetten okuduğum kadarıyla yazdım buraya ama yine de samimiydi bence kitapta hüzünlendiğimiz şeylerin kurgu olmadığına inanmak istiyorum. :)

      Sil
    2. ben akarlıyı buldum

      Sil
    3. Kimmis ankaraliii

      Sil
  2. ben ankarlının k,m oldugunu buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah askına söyle çatlıyorum

      Sil
  3. Merhaba WattpadTurkiye.Com ailesi olarak yazılarınızı gerçekten çok beğendik. Sizi sitemize davet ediyoruz. Sitemizde Wattpad ile ilgili herşeyi paylaşabilir ve ücretsiz tanıtım reklam yapabilirsiniz. Böylece Wattpad Türkiye kullanıcılarına daha kolay ulaşabilirsiniz. Kaleminiz Daim Olsun... İyi Günler...

    YanıtlaSil