21 Temmuz 2013 Pazar

# Ne Okuyorum 4

Selection #1-#2






Eveeet. Henüz yeni kitapları almaya çıkamadım ben de eskiden okuduklarımdan bazılarını paylaşmaya devam ediyorum.
Bu seri için tek kelimeyle"harika"desek fazla kaçmaz. Mutlaka okunması gereken kitaplar.

1.kitap Beni Seç'te sarayda Prens Maxon'ın eşi olmak ve tacı almak için çabalayan 35 kız varken,

2.kitap Elit'te bu sayı 6'ya düşmektedir.Ancak Maxon'ın gözü sadece kızımız America'dadır. America ise saraya gelmeden önce sevgilisi olan Aspen'i düşünürken,Maxon'ın ona olan sevgisi ve romantik tavırları sayesinde ondan hoşlanmaya başlar. Ancak işe bakın ki Aspen sarayda muhafız olmuştur. Tabi saraydaki tek entrika bu seçim olayları değildir. Çok farklı şeyler dönmektedir.

3. kitap bi an önce çevrilse çooook iyi olur. :) Ama ondan önce 2.5 varmış :) o.O

Kitapta Altını Çizdiğim Sözlerden Bazıları :

Elit

  • Aşk korkunun en güzel haliydi.
  • Ve işte orada,tüm endişeleri bir kenara iten şey duruyordu : Umut.


Serinin Diğer Kitapları :










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder