23 Temmuz 2013 Salı

# Ne Okuyorum 8

Lux #1-#2





Obsidiyen 







Oniks  





Eveeet.Bu kitabı almamda kapaktaki Daemon'ın yani Pepe'nin etkisi büyük tabiii. :) Ayrıca Katy'le yani gerçekte nişanlısı olan Sztella'yla da çok yakıştıklarını söylememe gerek yok sanırım. Ya ikisinin diyalogları beni öldürüyo. Daemon en başta uzaylı inadıyla Katy'i sinir etse de ikisi de aralarında kuvvetli bi bağ olduğunu inkar edemez. Zaten bu uzaylıların alengirli işleri bitmiyo.Ondan da bunların maceraları bizi alıyooo götürüyooo. Biz de merakla okuyoruz. Tabi Katy ve Deamon birlikte mutlu olunca  kendi çapımızda seviniyoruz falan. Ama okuması çok zevkli bi kitap hemencecik bitiveriyoo. :)

Ve Katynin blogu var ya daha ne olsun ! :D




Kitapta Altını Çizdiğim Sözlerden Bazıları :

Oniks


  • "Kaçmaya çalışmanın şöyle bir ilginçliği var:Asla gerçekten kaçamıyorsun.Belki geçici bir süre ama tamamen değil."
  • Görünmez bir saat belirmiş,kişisel mahvoluşuma doğru tıkır tıkır geri sayıma başlamıştı ve bunun tek suçlusu bendim.
  • Umut içimde öyle çabuk kök salmıştı ki nefessiz kalmıştım,başım dönüyordu.Ne kadar düşeceğini bilmeden uçurumdan atlamak gibiydi.Tehlikeliydi.Coşku vericiydi.
  • "Oysa benim şimdi olsa yapmayacağım o kadar çok şey var ki."

Serinin Diğer Kitapları :








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder