17 Temmuz 2013 Çarşamba

#Okumak İstiyorum 1

Söylemeyeceğine Söz Ver

Konu:

Kırk bir yaşındaki okul hemşiresi, Alzheimer hastası olan 
annesi ile ilgilenmek için kırsaldaki evine dönmüştür. 
Geldiği ilk gece bir cinayet olur ve küçük bir kız öldürülür. 
Bu olay, kadının çocukluğunda yaşanan bir başka cinayete 
esrarengiz biçimde benzemektedir. Sınıf arkadaşları 
tarafından "Patates Kız" denilerek alay edip dışlanan         
yoksul arkadaşı Del de otuz yıl önce aynı şekilde 
öldürülmüştür. Del'in katili asla bulunamamış, 
o günden sonra küçük kız, hayalet hikâyeleri ve 
efsanelerde ölümsüzleşmiştir. 

Şimdi, yeni cinayetin soruşturması kahramanımızı 

karşı konulamaz bir şekilde içine çekerken, geçmişi 
ve geleceği korkunç, beklenmedik bir şekilde bir 
araya geliyor. Çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değil... 
Ve gençliğinin hayaletleri unutulmaktan çok uzak.

Kitap Hakkında Yorumlar :

"Bir hayalet hikâyesi, polisiye ve büyümek üzerine bir masal, bu kitap sizi yetişkinlerin arkadaşlık, ihanet ve cinayetle dolu çarpık dünyasına götürüyor. Jennifer McMahon'un bu heyecan dolu kitabı, bir sonrakini hevesle beklemenizi sağlıyor."
-Pam Lewis- 

"Bu kitaba bayıldım. Eğlendim, korktum ve bitene kadar onun esiri oldum. Elimden bırakamadım."

-Sara Gran-

"İyi kurgulanmış, sürükleyici ve eğlenceli."


-Kirkus Reviews-


İnsanı gerçekten büyüleyecek bi kitaba benziyo bence. Sürükleyici olduğuna eminim.Mutlaka okumam lazııım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder