25 Temmuz 2013 Perşembe

# Alışveriş 1


Eveeeeeet sonunda 
yeni kitaplarıma kavuşabildiiiiiiim. 

D&R'da güzelim kitaplar 9.90'a inmişken kaçırmayayım dedim. 





Tabiii BKM'den de alışverişimi yaptıım.Kitapçılara girince kendimi kaybediyorum ben.Ordan oraya uça uça geziyorum falan.Mutluluk hormonu salgılıyorum büssürüüü.





Aldıklarıma gelince efendiiim. Güzelliklerden şöyle kısaca bi bahsedeyim.





Öküzüm Daemon Black'imden daha fazla uzak kalamadım ve BKM'den Lux serisinin üçüncü kitabı olan Opal'i sonunda aldım ve okumaya öncelikle bununla başlıycam.Tahminimce Daemon ve Katy'nin ilişkisi yine beni büyüliycek kapağın güzelliğine baaak. :) 






 Ve tabi sonunda Açlık Oyunları serisinin üçüncü ve son kitabı Alaycı Kuş'u yine BKM'den alıp serimi tamamlayabildim.Opal'den sonra bunu okuyucam. Zaten bu da çok heyecanlı bi yerde kalmıştı.















Evveet. Gülümse Anılara...Bi çok blogda denk geldim ve merak ettim.D&R'da 9.90'a inmişken alayım dedim. Kapağı da etkili oldu tabiii. :) Sevimli bi kitap beni bekliyo sanırım.







Sonraki ve sonuncu kitabım da Tatlı Bela. Gazetede denk gelmiştim ve yine kitap bloglarında gördüm üstüne bi de D&R'da 9.90'a düştü...E daha ne olsun ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder