25 Nisan 2014 Cuma

Wattpad Hikayem : Karmen

Merhabaaa :)

Bugünlerde çok fazla Wattpad'e merak sardım ve bir hevesle ben de 2 gün önce oturup bir hikaye yazdım. :)

Şimdilik pek fazla okuyucum yok tabi ama 1 kişinin bile hikayemi okuduğunu bilmek güzel bir şey. :)

"Karmen" yazıya tıklayarak hikayeye ulaşabilirsiniz. Okumanız beni gerçekten çok mutlu eder. Tabi ki diğer Wattpad hikayelerine göre fazla acemice olabilir ama yazdıkça, okuyucum arttıkça, kendimi geliştirdikçe ortaya güzel şeyler çıkacağına inanıyorum. Bazı bölümleri yazarken kendim de çok eğleniyorum tabi ki. Kafa dağıtmak için harika bir yöntem. Ee ne demişler "Yazmak, başlı başına bir terapidir."

Hikayeme gelirsek ;
Onu buraya getirirken aklımdan ne geçiyordu ki ? İyilik meraklısı bir insan ya da birilerini saklayıp alıkoyan bir manyak değildim. Sadece onu orada, her gün geçtiğim bir yolun kenarındaki bankta ağlarken gördüm - ki bunu iki günde bir düzenli olarak yapıyordu artık dayanamadım - ve peşinden gelmesini söyledim. O da sorgusuz sualsiz arkamdan geldi. *** " Kurtulmak ya da en azından bir süre uzak kalmak istediğin şeyler varsa gel benimle. " dedi . Ayağa kalktı, arkasını döndü ve hiç beklemeden yürümeye başladı.


Burada turuncu - kızıl saçlara olan zaafım devreye girdi ve ana karakterlerden Barb'ı yani Barbaros'u adının anlamına da uyacak şekilde kırmızı - turuncu bir şey yaptım. :)

Aslında karakteri okuyucunun hayal gücüne bırakacaktım fakat bu resimdeki arkadaş tam hayalimdeki karakter olduğu için koymak istedim. :)










Diğer ana karakterimiz Karmen ise yine adının anlamına uyacak şekilde " parlak kırmızı" dudaklara sahip. Onun için şimdilik herhangi bir isim yok kafamda fakat belki ileride olur. :)

7 yorum:

  1. Hikayeme göz atarsan sevinirimm "Escape". http://w.tt/1x5aygU   . Belli ki bir zamanlar seninde cok az okuyucun varmis okursan ve yayarsan cok mutlu olurum devam etmek istiyorum ama az kisi olunca yazma istegim azaliyor. Bana yardimci olur musun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba :)
      O hissi bilirim, birileri okumayınca yazasın gelmez 1 kişi bile fazladan okusa insan daha bir mutlu oluyor. :) Benim hikayeme şu an 3,6 b kadar göz atılmış ve 100 kadar nitelikli okuyucum var. Bu belki wattpad standartlarının altında ama benim için çok şey demek. Tanıtım yazını okudum ve yeni bölümlerimde bahsedeceğimi söyleyebilirim. :)

      Sil
    2. Gercekten teşekkür ederim. Bölümlerinde bahsedecek olman bile benim için çok degerli bahsetmesen bile buna değer olmasi güzel bir duygu. :)

      Sil
    3. Bahsettim bileee :))) Bu arada hikayenin çok heycanlı gittiğini söylemem gerekiyor ^o^

      Sil
  2. Selam bende yeni yazmaya başladım daha.. nickim hayatorkestrasi çalışmama göz atarsınız sevinirim :)
    Biz birbirimize destek olursak hepimizin hikayesi büyük kitleler kazanır bence.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profiline baktım fakat hikayeyi bulamadım :(

      Sil
  3. Merhaba WattpadTurkiye.Com ailesi olarak yazılarınızı gerçekten çok beğendik. Sizi sitemize davet ediyoruz. Sitemizde Wattpad ile ilgili herşeyi paylaşabilir ve ücretsiz tanıtım reklam yapabilirsiniz. Böylece Wattpad Türkiye kullanıcılarına daha kolay ulaşabilirsiniz. Kaleminiz Daim Olsun... İyi Günler...

    YanıtlaSil