16 Haziran 2014 Pazartesi

Bir Kurtadam - Vampir - Hayalet Hikayesi : Being Human !


IS HARDER THAN IT LOOKS 




Öncelikle şunu belirteyim, aşık olduğum bu dizinin finalini izlemek benim için hiç kolay olmadı. :(

Dizinin tanıtımını yaptığım bir yazı vardı onun linkini buraya koyacaktım fakat artık esrarengiz bir şekilde yok. ^o^

Bir ara yanlışlıkla bir yayını sildim sanırım. Büyük ihtimal o olacak. Bu yüzden kısaca tekrar diziyi tanıtmalıyım. 

Yirmili yaşlarında, Boston'da aynı evde yaşayan üç ev arkadaşı. Ama pijama partisi verilen ev arkadaşlarından değil. :)



Aidan Waite

Sam Witwer'ın canlandırdığı Aidan karakteri 200 küsür yaşında bir vampirdir.
Bağımsızlık Savaşı sırasında James Bishop ( Mark Pellegrino ) tarafından bir vampire dönüştürülmüştür.
E adam 200 küsür yaşında olunca haliyle onlarca sevgilisi ve çocuğu oluyor. Iıı bi de şey, spoiler vermek gibi olmasın ama hiç birinin sonunun iyi bittiğini söyleyemeyiz ehehehe. :) Bu arada hemşirlik yaptığını söylemiş miydim ?





 Josh Levison

Sam Huntington tarafından canlandırılan, "tatlılıktan ölücem" imajı veren bir kurtadam. Daha doğrusu kurtadamcık. Böyle daha sevimli oldu. :)
Şimdi onu dönüştüreni söylersem spoiler falan olur sanırım o yüzden söylemeyeyim.
Josh, kurtadam olduğunu öğrenince sessizce ailesini terk eder. Aidan'la tanışır ve hastanede çalışmaya başlar. Aidan'la bir ev tutarlar.
Kurt olmaktan kurtulmak için - tekerleme gibi oldu :P -her yolu deneyecektir.





Sally Malik

Meaghan Rath tarafından canlandırılan özgür ruh. Aidan ve Josh'ın taşındığı evde ölüp (nişanlısı Danny öldürüyor) ruhu oraya hapsolan hayalet. Hayalet yeteneklerini oldukça geliştirecek hatta bir ara cadılığa saracaktır.


Elbette bunların yanında çok farklı karakterler var ancak ben sadece 3'ü üzerinde durdum. Aslında Nora'yı yani Josh'ın sevdiceğini yazmalıydım ama bu sefer Aidan'ınkilere haksızlık olurdu. Onları yazmaya kalkarsam da uuuhuuu.... :)

Dizi ilk başlarda sevimli bir vampir - kurtadam - hayalet dizisiyken 3. sezonda birden zombi dizisine dönüştü ve resmen dizinin seyri değişti. 4. sezonla da final yaptı zaten. Finalde mutlulukla hüzün arasında sıkıştım kaldım. Ama hayatımın en harika dizilerinden birisiydi. 

Aidan sen bir canavar değilsin can içim. Biz seni bu halinle de seviyoruz.

Josh yine tatlılıktan ölmedin.

Ve Sally asi kızım benim. 




Fotoğraflar, karakterler, bölümler ve daha fazlası için ;


ve

http://beinghuman.wikia.com/wiki/Being_Human_Wiki

adreslerine bakabilirsiniz. :)

Ayrıca dizinin ilk versiyonu ve 5 sezondan oluşan UK versiyonu da bulunmaktadır.


***









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder