1 Temmuz 2014 Salı

# Ne İzledim 3

Otel Transilvanya

Animasyon filmleri en sevdiğim film türleri arasında ve bu filmi de uzun zamandır izlemek istiyordum.

Filmi cidden çok beğendim, oldukça keyifliydi. :)

Minik bir araştırmayla 2. filminin Amerika'da Eylül 2015'te vizyona gireceğini öğrendim.








Filmden biraz bahsedeyim o halde :)


Kont Dracula ve Martha yıllar önce Havai'de tanışır. Birbirlerine 'şıp' diye aşık olurlar ve aşklarının bir meyvesi olan Mavis dünyaya gelir.



Fakat Mavis daha bebekken, insanlar vampir oldukları gerekçesiyle evlerini ateşe verir ve maalesef Martha orada hayatını kaybeder.

Kont, ne olursa olsun Mavis'i koruyacağına dair ( Mavis'i hep Maviş diye okuyasım geliyor ^^) Martha'ya söz vermiştir bu yüzden sadece canavarların girebildiği ve insanları uzaklaştıracak her tür engelin bulunduğu Otel Transilvanya'yı yaptırır.


Mavis'in 118. doğum gününde bütün canavarları toplayarak büyük bir parti verir.


Fakat Mavis, partiden daha çok babasından 118. doğum günü için aldığı sözle ilgilenmektedir : Dış dünyaya gitmek.


Babasını iknaya çalışan Mavis'e merhaba diyin ^,^


Franky :(

Ancak Kont'un zaten bir planı vardır ve onu bu kısacık seyahati sırasında oynadığı oyunlarla insanların ne kadar kötü olduğuna inandırmıştır.



Bu arada Frankestein'ın gelinine ve kurtadam ailesine de merhaba diyin :)



Ayrıca çok güldüğüm bir şey aşçıya karadeniz şivesi koymalarıydı :D 
Mimar da şiveyle konuşuyordu tabi. :D




 Tabi ki her şey Kont'un istediği gibi gitmedi. Maceraperest biri olan Jonathan, Kont'un ona taktığı isimle 'Johhnystein' bir şekilde engelleri aşar ve şatoya ulaşır.

Ve 'ŞIP' :D










Johnnystein'in insan olduğunu saklamaya çalışan Kont, çok büyük çaba gösterir, bu arada da Jonathan oradakileri kırıp geçirmektedir.


I'm sexy and i know it ! :D


Sessiz film oynamaya çalışan bir görünmez adam düşünün. :D


Güneşin doğuşunu ilk kez gören bir vampir... :)

"Bleh. bleh, bleh" :D


Ekran görüntüsü alarak bazı replikleri hazırlamaya çalıştım :P


Dracula'nın Johnny'e ısındığı ilk yer sanırım bu masa sahnesiydi. :)


ÇEVİRİLER MUH TE ŞEM ! :D

Ancakontumuz çocuğun gözünü korkuttuğundan Johnny Mavis'i reddeder. Fakat Johnny gittikten sonra Martha'nın Mavis'e  118. doğum günü için hazırladığı hediyeyi gören kont pişman olur.



Ve Johnnyciğimizin peşine düşerler :)


Komiğime giden bir sahneden çıkardığım bir replik :D 
Çeviriler beni benden aldı resmen :D


Neyin kafası bu yahu ? ^^

Kont yıllarca korktuğu insanların kendisini bu kadar sevdiğini görünce çok şaşırır ve duygulanır. :)


İnsanlar kontu güneşten korumak için pelerinden kalkan yapıyorlar. ^^


Jonathan'ın uçağına yetişmeye çalışan kont zorlu bir yolculuk yapar. 



Burda çok gülmüştüm :D



:D

En sonunda Mavis & Johnnystein kavuşur :)


Seslendirmeler :

Kont Dracula : Adam Sandler
Jonathan : Andy Samberg
Mavis : Selena Gomez


Ekran görüntüsü beni zorlasa da yazması çokeyifli bir yazı oldu benim için umarım siz de keyifle okursunuz. :)

Vee kapanış şarkısıyla yazımı bitiriyorum. :D






***








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder