6 Temmuz 2014 Pazar

# Ne Okuyorum 29

Sabah Uykum





1. kitabını keyifle okuduğum Ahmet Batman'ın 2. kitabını nihayet okudum. :) 
Fuardan beri elimde duruyordu. Okul döneminde kitap okuyamadığımdan yakınmıştım defalarca. Ama yaz tatilinde nihayet bitirdim.

Hemen şunu söyleyeyim ki 3. kitabın çabucak çıkmasını istiyorum. Her şeyden önce samimi bir yazar, sosyal ağlardan da takip ediyorum. 
Harika sözlerin yanında Batman'ın başına gelen olayları ve hayat dersi verecek bazı şeyleri daha çok seviyorum ben.

Mesela bir arkadaşıyla arasında geçen diyalog, arkadaşı :

" Şimdi bizden önce yaşayan insanların ömrü uzunmuş. Bazıları dört yüz, beş yüz yıl yaşıyormuş. Ömürleri kısalmaya başlayınca, insanlar altmış, yetmiş senede ölünce bunlar demişler ki : 'Acaba bu altmış, yetmiş sene yaşayan insanlar da bizim gibi bir ev, bir yer sahibi olma mücadelesi verecekler mi?'..."
 En çok bu etkiledi beni, gittim anneme anlattım. Bir oturdu düşündü. Sonra gidip arkadaşlarına anlatmış, hepsi hak vermiş.
"Kendimizi bildik bileli hep ev için çalışıyoruz..." 
Kim bilir belki bundan sonra işten daha çok kendilerine ve ailelerine zaman ayırırlar. Para kazanmak için yaşamaktan vazgeçip, yaşamak için para kazanmaya başlarlar. Belki onların bu kitaptaki cümleleri budur. Fazla mı iyimser oldu ? İnsan kolay vazgeçebilir mi 
alışkanlıklarından , ezberinden ? Ahmet Batman'ın da dediği gibi

'Kolaysa sen unut iki kere ikinin dört ettiğini...'  



Sözlerini de çok seviyorum tabi ki :)



















 1. KİTAP OLAN SOĞUK KAHVE İÇİN YAZDIĞIM TANITIM YAZISINA : BURADAN ,

YORUMUMA - ALINTILARIMA İSE ŞURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.  :) :)

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder