28 Ağustos 2014 Perşembe

Instagram sen ne tatlı şeysin :)

Eveeet Instagram'a ilk adımlarımı attığım günlerdeyiz :)

Ya bu şey bağımlılık yapıyor resmen !
Çıkasım gelmiyor, böyle renkli renkli, şirin fotoğraflara baktıkça bakasım geliyor. Özellikle kitap - kırtasiyeyle alakalı fotoğraflar beni benden alıyor, bir kırtasiye dükkanına götürüp orada bırakıyor :)

Ben de öyle kendimce takılıyorum işte : 

http://instagram.com/aynr_cnr :)

Bu arada merdivenden düşerek ayağımı incittiğimden dolayı evden çıkamıyordum 1 haftadır. -Hoş normalde de çıkmıyorum ama -

Ne kitap ne kalem... Elim gitmiyor ama şu Instagram'daki fotoğrafları görünce işte biraz hevesleniyorum.

Geçen Karmen' baktım, Barbaros ve Karmen yaşlanmış, torun torbaya karışmışlar falan.
Uzun süredir kendi hikayeme bile bakmıyorum yani siz düşünün.

( Bilmeyenler için, şuraya tıklayarak Karmen'e ulaşabilirsiniz. :] )

Onun dışında tatilim hala sıkıcı...

Umarım siz eğleniyorsunuzdur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder