2 Kasım 2014 Pazar

Yine Aylardan Kasım :)

 Merhabaaa :)

Güzel bir kasım pazarından hepinize günaydın :)

Aoww , klasik girişler hiç bana göre değil :(

Neyse biz yine konuya dönelim. :)
Daha önceki yazılarımda sık sık dile getirdiğim gibi tam bir sonbahar - kış insanıyım.

Sıcaklar da evet güzel tabii, ama...

Soğuklar bir başka oluyor be :)

Kasım ayı biz zavallı öğrenciler için sınav ayı demek olmasa harika bir ay... Sonbaharın soğuğunu iyice hissettirdiği, kışa bir adım daha yaklaştığımız, yağmur-severlere bayram ettiren bir ay. :) 

Alıyorsun sıcacık çayını, kahveni böyle, sarınıyorsun battaniyene ister kitap kahramanlarıyla yap sefasını ister film karakterleriyle. :)





Çay demişken, Lipton termos mug hediye veriyorken almamak olmaz dedim.

100'lü paket, bir soru soruyorsun bir poşet çekiyorsun cevabı o sana veriyor. :)

Tabi ki inandığımızdan değil ama 'Yeter ki iste ' çıkınca bir ufak tebessüm etmedim değil. :P

Bir de kitap bitirdim dün.

Onun yazısını da birazdan girerim sanıyorum.

Neyse burada lafı fazla uzatmayayım ben :D

Umarım kasım hepiniz için çok güzel bir ay olur. :)

Kendinize iyi bakııın :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder