13 Aralık 2014 Cumartesi

# Ne Okuyorum 41

Saksı Olmanın Faydaları


Merhabaa :)
Ben de sonunda bu kitabı okuduuum !

Çoğunluk sanıyorum önce filmini izledi, zira ben de öyle yapacaktım da kaliteli bir tanesini bulamadığımdan ertelemiştim. 
İyi ki de öyle yapmışım...

Kitap şirin, mektup tarzında ve bir solukta okunabilecek bir kitaptı ama tembel bir dönemime denk geldiğinden biraz uzadı. O:)

Bugün okumayı bitirdim ve az önce de filmini izledim.

Üzerine söylenecek pek fazla bir şey yok sanırım ama ben birkaç düşüncemi dile getirmek istiyorum.

İlk olarak, kitabı bitirdiğimde Helen Teyzesi ile Charlie arasında geçenleri tam olarak anlayamadığımdan, biraz sıradışı bir çocuğun birkaç çılgın arkadaş edinmesiyle yaşadıklarını anlatan ve iyi alıntılar çıkabilecek sıradan bir kitap olarak görmüştüm. ( Bütün bu kitabı sevenlerden özür diliyorum. )
Sonra filmi izleyip biraz da araştırma yapınca, hikaye benim için daha büyük bir derinlik kazandı ve haksızlık ettiğimi anladım.

Filmi de gerçekten çok güzel olmuş, hakkını vermiş bence. :)


Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bence Sam ve Charlie kanka olarak daha iyi :)



 Ezra Miller de çok tatlı değil mi amaaa ? O:)




 Bill ise gerçekten her okulda olması gereken biri bence :)



Siz siz olun en iyisini hakettiğinize inanın derim ben.
Çünkü hakediyorsunuz ...

Sevgilerle ... :)

✿✿✿

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder