29 Ocak 2016 Cuma

Toparlama Yazısı

Merhabalar :)

15 Tatilimizin yarısını neredeyse geride bırakıyoruz. İlk hafta tembelliği diye bir şey olduğundan ders namına bir şeye dokunmadım. Fakat diğer taraftan da boş durmadım ve uzuuuuuuun sürelerdir elimde sürüklenen şeylere odaklandım.

İlk olarak hepimizin gözü aydın diyorum ki, Goodreads'in bildirdiğine göre 1 Haziran 2015'te başladığım Hayat Üzerine Düşünceler kitabını sonunda bitirebildim.




Kitabın elimde sürünüş hikayesine şu yazımdan ulaşabilirsiniz.

Fakat gerçekten de sindire sindire okuduğum için memnunum. Bu sindirim bir hayli uzun soluklu oldu ama en nihayetinde bitti ve ben de bir kaç alıntı yapıp diğer kısımlara geçmek istiyorum.









Bunu almamın tek nedeni KAFA dergide de bahsi geçen, Can Yücel'in "to be or not to be" yi Türkçeleştirdiği versiyonu "Bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin?" i aklıma getirmesiydi. :)


Gelelim bir diğer sürünengile...O:)


KAFA Dergi'nin Ekim / Aralık / Ocak sayıları...

3 aylık derginin %90'ını bir haftada okudum desem inanın hiç abartmış olmam.
Resmen gece gündüz okudum ve Şubat sayısı çıkmadan bitirdim hepsini.

Kendime bir daha dergilerimi zamanında okuma sözü verip hemen alıntılara geçiyorum.
















Bazen işte sadece utanırsınız.

Ben birazcık da olsa saygı adına sınıfımdakilere "görçek"i önerdim ve seve seve kabul ettiler.



Hep unuturuz...




En sevdiklerimden birisi de bu köşeler. :)


Ve de artık bulmacalar. . . :)


Bir de test kitaplarında karşıma çıkan güzeller var. Onlardan da şöyle bir iki alayım.









Aslında dergiden de kitaplardan da daha var ama çok fazla doldurmak istemiyorum. Şimdiden bile yeterince doldu zaten. :)

Ah bu arada küçük bir şey, Ahmet Batman'ın "Korkma Kalbim" adında yeni kitabı çıkmış. Kitaplarının birbiri ile alakası olmamasına rağmen onları bir seri gibi düşünüp, serileri yarım bırakamadığımdan ilk kitabından sonra iki ve üçüncü kitaplarını almıştım. Ama artık devam etmeme kararı aldım.Kendisine başarılar diliyor ve göz atmak isterseniz önceki kitaplarıyla alakalı yazılarıma ;

Buradanşuradan ve de buradan ulaşabilirsiniz diyorum.


Bir de, Dil ve Anlatım dersi için soru hazırlamıştık bir ara.
Anlatım türleri ile alakalı soruma kimi misafir ettim dersiniz ?



Tabi aslında karakter adları da vardı metnin içinde ama ben çıkardım. O:)

Evet, The Grisha serisiydi konuğum. Böyle de bir yad etmiş olalım...



Son olarak da, izlediğim filmleri şöyle bir şerit yapıp geçiyorum.

     






Kayıp Balık Nemo'nun 2.'sinin çıkacağını öğrenince 1'ini izlemek için güzel bir fırsat diye düşündüm.
Otel Transilvanya 2'yi de zaten uzun zamandır izlemek istiyordum.
( 1.'si ile ilgili yazım içinse tık tıık! )


Sanırım benden bu seferlik de bu kadar. Bir daha yazı ne zaman gelir bilmiyorum ama benim şubat ayı için planlarım;

-Serilerimin çıkmış olan devam kitaplarını almak -ki onlar da Beklenti ve Tatlı Yalan-. 
Bunun yanında bir kaç tek kitap belki... 
(Ve de okul için gerekli olan romanlar)

-Dergimin yeni sayısını almak 

-Olursa da birkaç kırtasiye işi alışveriş

- Ve de Outlender'ın yeni sezonunun çıkmasına daha bir kaç ay olduğu için, onu beklerken Kardeş Payı'nın 2. sezonunu internetten izlemek

- Olmazsa olmazımız olarak da birkaç film

Böylece bir toparlama yazısının da sonuna geldik. 

Olur da bir şekilde gözleriniz bu satırlarda dolaşıyorsa okuduğunuz için samimi bir teşekkürümü kabul edin.

Ve şimdilik hoşçakalın !

---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder